Tuesday, November 10, 2009

Minuman Berkhasiat

Posted by Ms Linee at 12:00 PM
Anlene yg aku katakan...wajib minum susu yg banyak utk kesihatan tulang uolls....



banyakkn minum minuman seperti ini....

kurangkan minuman caffein...tp, tidak salah utk minum...




ini pun ok!! Milo yg LAZAT....hihihihihi...

ini juga caffein...3 in 1..tp, boleh je klu uolls yg mmg minat & nk kurangkn mengantuk...



peace be upon U,


dlm byk2 minuman, apa yg uolls plg suka? milo? nescafe? teh? horlick? or pelbagai jenis coffee...aku xkisah sgt mn2 minuman...apa2 pun boleh..asalkn boleh minum...cuma, apa yg aku lebih gemar "air mineral"...lg, aku nie kurang minum "caffein"...so, minumlah oat n soya-soya jerk..hahahahahaha...

tp, sesekali, xsalah klu minum mcm tue...cuma, xboleh selalu spya dpt kekalkn badan yg sihat..pemakanan yg baik dri sudut kesihatan! (chewah...dah mcm doktor plak!!talk about healthy....)kuikuikui...

aku dulu, xsuka gak minum susu! now, dah ok...minum Anlene utk kesihatan tulang..minum oat setiap pagi...makan kurma/kismis..(wah, byknyer....)nie semua utk kesihatan uolls..klu xpercaya, tryla...

plg penting perlu amalkn 7 gelas air masak setiap hari..utk keseimbangan badan..utk mineral2 di dalam bdn..utk kesihatan & juga kecantikan...trust me...try it now if u dont believe me~~~

.:the end:.






0 ELITE on "Minuman Berkhasiat"