Wednesday, November 25, 2009

Selamat Menyambut Hari Raya Aidiladha

Posted by Ms Linee at 12:15 PM
peace be upon U,

hahahahahaha..lama seyyyy aku xupdate!!terasa bbulan2 plak...alahai uolls, bkn xnk update? cam bese keje mlambak2...*yer ker keja aku melambak2???hahahahahaha!! ke aku yg busy wt benda2 lain?? kwang..kwang..kwang.. keja aku kan always face 2 face ngn user.. user nie kekdg mengada2 tahap *gaban*!!

kdg2 diorg *sabotaj aku!! cam hampeh tol...diorg yg xon machine tue then, tgedik2 wt log pd aku!!! eh....aku dah tersilap type nie!!!Ya Ampunnnnnnnnnnn...nie story lain~~~FULLSTOP.

aku rasa, time nie mesti yg dah cutiiiiii kan?? maklumlah dah nk raya kn??hihi...raya haji pun raya jugak...raya korban nie...tp, aku stilll bekerja until tomorrow...hahahahahaha...kesian kt aku!!tp, xper aku xkisah pun....yg penting "kita enjoyyyyyyy"...

lgpn, aku kn masih bujang..masih anak dara sunti..(hahahahaha..) so, inilah masanya utk aku "kerja keraasss"...workaholic kunonnnnnnnnnn...hahahahaha.. kang nnti biler aku dah berumah+tangga, susah dah nk wt gini...hihihihi... except, my future hsbnd aku xder....**bulehla aku bpoyer-poyerrrrr...wawawawa...skrg pun aku sts bpoyer-poyer apa??? hahahahaha...ikt suka aku lah....kihkihkih...

di kesempatan ini, aku nk mgucapkn kpd uolls sumer "Selamat Hari Raya Aidiladha"....mohon ampun & maaf .. uolls sumer pla nk masak apa time raya nih...aku & family pun dah plan nk masak yg ringan2 jerk....*tp, xderlah ringan mn pun.....still berat gak..urmmm..

Menu mskn di pg raya :

  1. Nasi Impit
  2. Kari Ayam
  3. ntah apa2 lah lg mak aku nk masak... *hahahahahaha...

ptg tue plak, menu lain..kuikuikui...menu utk ptg tue, nntilah aku story ttg nie.. "NEXT N3" sbb, sumernyer belum blaku lg ponnnn...tggu k???





nah, amik kooooooooooo.... foto2 nie utk tatapan uolls sumerrr.... Selamat Hari Raya Aidiladha... kpd yg "driving" mcm aku...*hahahahahaha..nk jgk publish dri sdri tuhhhhh.. Selamat Memandu di jalanraya...ingatlh org-org yg tersayang... n aku pulak akn pulang ke kg halaman pd esok hari...yahhhhhoooo... (tp, sedeih ckitla, sbb pagi kn keja dulu...kuikuikui..ptg 2 bru gerak balik..wtevr pun, selamat jalan...

"Pandu Cermat, Jiwa Selamat"





Selamat Menyambut Hari Raya Aidiladha" uolls.....




2 ELITE on "Selamat Menyambut Hari Raya Aidiladha"

misz_cadbury on November 25, 2009 at 1:43 PM said...

ok lin..slmt hr raye gak..ak blek ptg nih..so, kte pn dh ad plan kn..so,hope sumenyer dpt dilaksanakn..ngee~~take care,drive safely,kte jmp nnt okeh.. till then c ya..=)

Ms Linee on November 25, 2009 at 3:48 PM said...

ohh...selamat jalan utk ko...see u later...InsyaAllah...