Friday, November 6, 2009

POS LAJU YG SAMPAI

Posted by Ms Linee at 9:08 PM
nielah baju yg aku order tue??? cantik kan???




model nie mmg cuuuuuuuuuuuuuuuuunnn sgt...baju nie pun "cunnnnnnn" thp dewa...boleh g opis..g santai...g dating pun ok!!! hahahahaha...



nie pula baju member aku...cun gak kan???



tapi utk pengetahuan uolls, dia beli colour "hitam" mcm nie.....cantik bangat!!!!!!!!!!muahhks..



peace be upon U,


evening uolls...ok, tamat sudah sesi kerja utk ari Jumaat nie...hihihihihi..syoknyer..syoknyer..esok, ada game 'netball'....suke...suke...suke...

oppppsss!! apa yg merepek nih??? xda kena mengena dgn n3 nie pun ok...straight dgn title n3 nie..."Pos Laju yg Sampai"...Actually, kelmarin aku n member JPN nie ada beli sepasang baju scra on9 atas nama aku!!

then, weolls wt pembayaran scra on9 using Maybank2u aku...discuss punyer discuss dgn owner tuh, weolls pun dpt "deal" dgn baik...harga??RM??xpayahla nk tau...biasa2 je...dia bgtau dia akn courier barang aku ari Khamis..

so, aku pikir mesti barang aku akan sampai pada Jumaat nie..tunggu punya tunggu, akhirnya aku dpt pesanan melalui member2 utk ambil "pakaian" tue yg ada dkt tingkat 11..waaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa....SUKE..SUKE...SUKE..seronoknyer dpt baju!!

terus g ambil n try...best..best..best...zassssssssssssssssss...






0 ELITE on "POS LAJU YG SAMPAI"