Wednesday, November 18, 2009

DestinasiKu

Posted by Ms Linee at 10:19 PM
search dkt google map nie...


peace be upon U,


evening uolls....aku just nk story utk destinasi aku esok hari...bukan "destinasi cinta" ok??hikhikhik..ini destinasi utk ke 1 tempat...nie urgent aku kena pergi ke sana...ada urusan yg perlu aku setelkn/selesaikan...utk pngthuan sumer, aku tpaksa "search google" tau utk confirmkn tmpt tuh n jalan ke sn...huhuhuhu...(mmg biasa pun aku search google utk mencari destinasi yg ingin dituju!thanks pd google cz always help me..weekend yg lepas pun, aku cari google maps utk menuju ke Ipoh..thank U very much, google!!!)

exceli, aku mmg selalu dgr nama tmpt nie..but, xprnh nk ke sana pun cz tiada urusan yg mybbkn aku utk kesana...n aku gak perlu sampai ke sana mgikut time yg telah ditetapkn! dat means, i perlu punctual la...(urm...)

very hope yg aku xkan SESAT utk mencari office tuh...cz, esk aku drive ke sana..n aku juga tpaksa ambil "half day" for tomorrow evening....huhuhuhuhu...(klu xda hal yg urgent, aku mmg xsuka nk ambil leave or half day...bkn nk tunjuk rajin uolls tp nk kumpul leave utk next year...hahahahaha)

klu aku ikut 'direction' pg google, mmg panjangla...thank God, sbb aku tau jalan ke situ cuma kurang pasti & kurang yakin dgn kwsn situ...hikhikhik...then, nak suro aku tgk nama jalan 1 per 1 mmg boleh peninglah makcik nk carik wey!!!so, aku gunaknlh kekuatn daya ingatan aku...hikhikhik...(blagak tau jerk)

uolls tgklah sdri direction yg google bg kt gmbr ats k?? last but not list, aku harap uolls sumer boleh doakn aku selamat jalan n selamat smpi ke destinasi yg dituju...

so, aku nk uolls layannnnnnkn lagu "Destinasi Cinta" dri Dato' Siti Nurhaliza ini....(entah apa-apa la...)

Di Hati Yang Mana
Ku Temu Cinta Terindah
Kau Berikan Ku Jawapan
Tiada Lagi Persoalan

Sambut Cintaku Ini Sayang
Berselimutkan Kasih Kita
Di Ruang Hatiku Yang Terpencil
Mekar Cinta Kita Yang Akhir

Chorus

Kini
Menuju Ke Destinasi
Puncak Cinta Tertinggi
Aku Menunggumu
Aku Takkan Jemu
Kerna Cinta Itu
Termanis Bagiku

Verse 2
Mimpiku Semalam
Kau Hadir Bersama Cinta
Kau Lukiskan Dua Hati
Lambang Kasih Sayang Sejati

Kau Datang Bersama Sinar
Menyuluh Hatiku Yang Pudar
Kini Semua Kembali Berseri
Bila Kau Hadir, Ku Damba

Ulang Chorus

Bridge

Matahari Masih Jingga
Menyala Cinta Bagai Bara
Perjanjian Kita Berdua
Kekal Selama
Berdua
Berdoa
Bersama
Sayang…




0 ELITE on "DestinasiKu"