Tuesday, November 17, 2009

Menu Breakfast

Posted by Ms Linee at 2:31 PM
mcm nielah roti-roti yg paling aku gemari utk makan....hihihihihi...uolls suka x mkn roti???



peace be upon U,

menu breakfast aku adalah (for everyday, ok) :

  1. roti gardenia
  2. air suam (sekurang-kurangnya perlukn 2 liter utk 1 hari)
  3. milo or horlick or hot tea
  4. mknn tambahan (hihihihi...)
  5. kismis / kurma (nie mak aku yg suggest utk mkn k??? klu x, xderla....)

amalkn pemakanan yg seimbang n sihat bg menjamin kesihatan yg baik utk hari ini, esok & masa hadapan........maklumlah aku kan skrg nie tgl bujang...seorg diri, so kena jadi seorg akauntan yg berjaya dlm hidup..kehidupan di KL juga amat mencabar di samping kos hidup yg tinggi...Aku memohon padamu Ya Allah, agar aku akan berjaya di dunia n akhirat...restuilah diriku ini...Amin....





0 ELITE on "Menu Breakfast"