Monday, November 2, 2009

Shopping di Alamanda Putrajaya..

Posted by Ms Linee at 2:33 PM
barang2 yg aku shopping kt Care4...byk kan??kan??uolls agak2 bper jumlah RM yg aku beli semua nie??hahahahahahaha....teka..teka..teka..




aku xtipu kan??tgklah bper ramai beratur nk bayar???aku pun sama...hihihihihihihihi...menunggu dgn penuh kesabaran..



tiket parking kt Alamanda..time ni, dah nak balik da...tp, nk g dptkn cop utk parking free...sbb, dah shopping dkt Care4...


brg2 aku yg dah siap dipack oleh cashier....byknyer wey...berat tau brg2 nie...xlarat den nk angkat...





barang2 aku lagi..








peace be upon U,

petang semlam, lepas aku balik kerja aku gagahkn diri utk membeli keperluan2 utk diri sendiri & barang2 dapur...wpun penat, tapi barang2 dapur yg ada dekat umah banyak dah habis..so, aku terus drive ke Alamanda..

tempat yg ingin aku tuju, Care4..ok, start dgn parking keta..mak datoooookkk...ramai tahap dewa..banyaknyer kereta..bila byk kereta, aku kompem ramai org..1st carik dekat P1, P2, P3, masih penuh..try lg carik dekat P4, agak2nyer kosong kot...

dgn kecewanyer, bila smpi P4 bapokkkk byk keta...then, aku pun naik ke P5, rezeki aku...ada 1 keta nk keluar, then aku terus masuk..yg bestnyer, parking tue dkt ngn pintu masookkk...ngehh..ngeh..ngeh..tp, 1st time nie aku g parking kt P5..

aku terus menuju ke Care4 mencari brg..ramai tahap dewa org yg beli barang2...smpi aku rasa nak balik pun ada...tapi, pakkan la............................
aku terus ambil brg2 dgn lincah...nk cepat..sbb pening tgk org ramai sgt..

antara brg2 yg aku beli adalah :

  1. minyak masakSeri murni
  2. dynamo anti bacteria
  3. telor
  4. BOH 3 in 1
  5. CoffeeMix 3 in 1
  6. Maggie 2bgks (jenama apa ntah..tp, mmg lain2 pon...)
  7. potato bread jenama care4...hikhikhik
  8. HomeSoy 2kotak..
  9. Sayur Sawi..
  10. Bawang Merah
  11. Bawang Putih
  12. Buah Lai
  13. Buah Belimbing
  14. Colgate
  15. Berus Gigi
  16. Kotex Pantyliners (Pink colour...besh..besh...)
  17. Cotton Buds
  18. Bedak Berubat (Cuticura kot?hahahahaha..belasah jerk)

itu jerk lah kot?? aku pun dah xingat lg...dah la, uolls layan jerk la semua gmbr2 yg aku ambil nie, k?? zasssssssssss.....

::the end::







4 ELITE on "Shopping di Alamanda Putrajaya.."

Yuyunx Mohamed on November 3, 2009 at 5:37 AM said...

wah byk shopping? hehe..bgus lin ko mmg dh bley jd housewife. npk da ciri2 tue...bila? haa itu la yg kite xtau..:)

Ms Linee on November 3, 2009 at 8:54 AM said...

amb0ooiii...apa yerk kaitannyer ngn aku shoping n jadi housewife???kihkihkih...bkn susah pon nk beli brg~~lalalalalala~ ko pn samer gak...pandai masak!!!hehehehe..memikat hati mak mertua tue...sapa nk berkenalan???hahahahahahahaha.....

Yuyunx Mohamed on November 3, 2009 at 12:00 PM said...

chihihi...holoh ssh2 jer ko promote aku. aku tanak pikat hati bakal mak mertua dgn masakan, tue kaedah versi lama.....keh3

Ms Linee on November 3, 2009 at 12:09 PM said...

betol..betoll..aku sokong 100%...skrg guna cara moden!