Sunday, November 1, 2009

1.11.2009

Posted by Ms Linee at 2:47 PM
peace be upon U,

diam x diam, arini dah masuk 1st of November...bermakna, hanya beberapa minggu lagi , cuti sekolah akn bermula....ini bermakna, budak-budak sekolah akan mula bercuti..dulu waktu cuti sekolah,aku akan gembira gak..la nie,dah kerja so xda lg cuti...kecuali cuti yg aku ambill..arinii aku keja mcm bese..

xper,xper...balik keja nie aku nk kena beli brg2 dapur kt Alamanda...so, smbil jalan2 seorg diri, smbil pusing2 tgk apa yg patut dibeli...nk tgk produk utk body n my face gak..hehehehehe..sapa nak teman??angkat tangan..hihihi..

hope,dkt Alamanda tuh,xla ramai sgt org, smpi aku xboleh beli brg2..aku nie jenis bila ramai jerk org mcm "semut" naik pening kepala nie..nak muntah pun ada..smpi nk jalan pun bgesel2 ngn org??(wehhhh...aku mmg xsuker,xsuker, xsuker situasi mcm nie) sanggup aku balik or find another location...hahahahahaha..itulaah aku uolls...

wat ever pun, Welcome to November month...bulan yg penuh dgn function yg akan aku create..bulan yg bermakna utk kami sekeluarga...bulan yg baik..Amin,...


p/s: nnti aku update apa yg aku wt di Alamanda Putrajaya..kihkihkih...











0 ELITE on "1.11.2009"