Tuesday, November 3, 2009

Sumpah Bunian

Posted by Ms Linee at 4:00 PM


peace be upon U,

apa yg uolls adaptasikn dgn gmbr nie??nie kan drama Lagenda..."Sumpah Bunian"..setiap hari Isnin-Khamis 4.30pm-5.30pm TV3 dan ulangan 8.30pm-9.30pm TV9...

of course la kan, aku tgk ulangan sje...wktu malam tue..mn sempat wey nk tgk petang...still dkt opis lg time nie..aku mmg start tgk nie dari episod 1 lg...smpila episod akhir.. semalam..best uolls..sapa yg xikuti kisah nie??korang mmg rugilah wey....kahkahkahkah....

mengisahkn kehidupan "bermadu" antara Hawa & Azeera..husbandnya Adam..watak Azeera adlh watak antagonis...jahat gila beb!!aku sungguh xsuka, xsuka, xsuka.....hahahahahaha..watak Hawa adalah sangat baik...bersopan-santun..berhati mulia...sanggup bermadu.. Adakah ada wanita begitu??@ hanya lakonan semata-mata??

dah la, sapa yg sts ikuti cerita nie, mmg best, best & best...semalam, last cerita nie..diakhiri dgn kesudahan yg menyedihkn...masing-masing mendapat balasan atas perbuatan yg telah dilakukan...

.: the end :.










4 ELITE on "Sumpah Bunian"

Yuyunx Mohamed on November 3, 2009 at 6:16 PM said...

da abes da cite neh? ak nengok 1 episod jek..hahaahaa. aku igt part dia nk basuh bju kat sungai pd hal washing machine ade dpn mata..klako ah...hee

Ms Linee on November 4, 2009 at 11:05 AM said...

dah abes la...betol2...kata bunian kan??mn tau pki washine machine..kt dunia bunian, xdok!!kahkahkah...

Yuyunx Mohamed on November 4, 2009 at 11:12 AM said...

hahahah,,,ape pon aku jelouuusss. apsal nora danish nie cute nk mati.
pki tudung makin cute pulak tuh,hampeh

Ms Linee on November 4, 2009 at 11:19 AM said...

to yunn,
tuelah pasal~~aku mmg minat dia since cerita "kita enjoyyyy..."..dah ada baby, makin b++++ cantik,cute & cunnnn thp dewa!!tue yg akubley ikut stories nie smpi the end.....