Wednesday, November 18, 2009

~Beauty Like HER~ (Nora Danish)

Posted by Ms Linee at 6:38 PM
cutE tahap dewa wajah dia...mcm umur 20 kot??? huahuahua...mcm bukan ibu kepada seorg anak lelaki....


gmbr nie diambil sewaktu saat pernikahannya...


peace be upon U,

cantik x uolls??? cantik bangat sama cowok ini..........kan? kan? hihihihihi... sapa xkenal dgn dia, g tgk Sumpah Bunian or Puteri dkt TV3... pepandailah korang sumer nk cari...kahkahkahkahhh...cantik!memang cantik! marvellous...org cantik nie, bila pakai apa-apa pun mmg cantikla... xperlu lagi dipertikaikn...sapa nk ada kulit mulus mcm dia?? hihihihi..akulah...penat tau cari tmpt facial dkt KL nie...huahuahua...kt umh aku, bukannyer xda...off course ada, cuma kebanyaknnyer Chinese style drpd Malay..........full stop!
(kan tgh story ttg kecantikan Nora Danish nie...)

tgklah uolls gmbr pink nie plak...gmbr ini diambil sewaktu dia belum berkahwin lagi...dia mmg tetap cute, comeyyy, beauty..... (xbley blah nk talk about her beauty..)



wahhhhh...semakin jelita dia...mmg jelitalah...xbley dipertikaikan...sentiasa manis dgn senyuman..wlu apa jua yg dia pakai....(aku nak juga memiliki kulit seperti dia...) cmner eh uolls caranyer?? ada sapa2 boley bg idea x? or any suggestion? or opinion? kdg2 aku pikir, klu ko jadi artis, mmg cantik kan?? klu ko jadi org biasa, salah ker ko nk cantik gak?? (mcm aku....hahahahaha) tp yg pasti, sbb ko artis, sbb ko selalu bhdpn dgn org ramai, dgn kamera ko mmg perlu & PENTING utk CANTIK.....



wlupn, dia cantik........dia juga seksi...aku xkisah pun semua tue...xsemestinya, org yg seksi tue, xberibadah kpd Penciptanya?? n xsemestinya org yg pakai tudung labuh sahaja, yg terbaik, yg xwt maksiat!! penilaian dilakukan oleh Allah Taala....





taraaaaaaaaaa...SEKSI kan dia??? aku suker..suker..suker... I LIKE THAT..hihihihihi...yg penting, walau apa jua yg berlaku pd dirinya, aku tahu dia seorg yg tabah menghadapi segala-galanya....Aku plak sentiasa SOKONG dia~~~~hihihihihih....



0 ELITE on "~Beauty Like HER~ (Nora Danish)"