Monday, November 30, 2009

Cerita ttg Kasut

Posted by Ms Linee at 7:54 PM

aku teringin utk beli & pakai mcmnie... xper, xper...nnti aku nak beli gak...utk mjadi koleksi aku..


sapa yg suka pakai high heel, mcmnie pun okla...


yg nie pun, cuma warna yg membezakannyer...


too simple...


bg aku, klu mcm nie MEMANG POWER & BERANI...aku kan suker suker suker RED color...


gaya ranggi..boleh kenakan dgn apparel yg stylo...i like dis!!!


yg nie agak sofisticated..g dinner pun ok..g opis mestilh ok gak!!!


salah 1 style utk ke opis yg simple..hitam itu menawan..



peace be upon U,


uolls pun tahu skrg nie musim cuti sekolah, musim org kawen, musim org g melancong, musim org preggy...*nie tipu!!! pandai2 aku jerkla.... tp, yg paling, paling, paling PENTING musim SALE!!SALE!!SALE!! BIG SALE!! suker...suker....suker.....

if uolls nak tau, aku nie "addict" sgt dgn KASUT...urm, mak aku pun cakap cmtuh~~lalalalalalalala~~ benda lain tuh, ada jugk aku carik, tp paling paling paling aku suka adlh "kasut"....

tp, kdg2 biler kasut tuh xcantik aku xsuka la...kan sumer org ada pandangan yg berbeza2...aku pun gitu gak uolls..1 perk lg, aku nie susah ckit nk carik kasut yg sesuai dgn kaki nie...huhuhuhuhu..cedey tau cmni..sbb, kaki aku nk kata besar cam bese2 jerk...aku pakai kasut saiz 7, ok?

tp, ada prnh berlaku aku pakai xmuat!! cam hampeh btolla...aku cam rasa nie dsbbkn bhgn kaki depan aku yg agak besar ckit kot....so, kaki nie cam sempit lah bila masuk dkt kasut yg aku try...wlupn, saiz dah sama...hnya disbbkn itu, kaki aku nie mmg mengada2...manja jerk tau..kdg2 bila pakai kasut murah, sempitlah..apalah..tp, bila aku try kasut mahal ckit, sumernya nmpk ngam-ngam choiiiiiiiii jerk.....suka habiskn duit gaji aku nih...hahahahahahahahahaha....

so.....tpaksalah bekerja keras utk beli kasut!!! skrg nie pun kasut g opis aku dah koyak!! means perlu diganti sumer tuh...then, kenalah ada duit nk beli kan??? huahuahuahua....time BIG SALE cmnilah aku nk keluar n cari kasut aku kt SOGO!!!syoknyerrrrrrrrrrr... sapa nk temankn aku nie?? huhuhuhuhu..xper, nnti mesti ada tuh...dunt worry k??

ada antara kasut2 aku yg dah rosak, n aku pun dah selamat buang ke dalam tong sampah...then, ada gak yg aku dah bagi pada org2 lain..adik aku ker? kawan adik aku ker? cousin aku ker?? hahahahaha..sbb tue lah, aku perlukn kasut2 baru yg lebih sesuai utk aku...wawawawawa...then, sumer gmbr2 kasut yg kt atas tuh, ada terdapat di "clark"...so, sesapa ygberkenan boleh mencarinyer...hihihihi..tp, ada org xsuka, sbb ada yg kata mcm org tua lah, apalah..tp, ada aku kesahhh dgn org lain?? yg penting aku suka..sbb, dia sangat sangat sangat selesa... bye...





0 ELITE on "Cerita ttg Kasut"