Friday, November 13, 2009

Aku yg Kecil Hati

Posted by Ms Linee at 6:32 PM
mak aku pesan, bila hati xsenang, bila runsing baca ayat ini...jom sama-sama baca...utk mengurangkn gelora hati...Insyaallah...



mcm nie ke rupa hati?? dlm hati, ada mcm2 perasaan....



peace be upon U,


aku yg kecil hati??? betul ker nie?? huahuahua...napa nie??apa yg berlaku sbnrnya nie???
sapa yg wt aku jdi cmni??? xperlah, biarlh ia menjadi rahsia utk diri aku...2 org serentak plak tue...
kenapa korg wt aku cmni?? apa salah aku?? aku tolong korang, tp nie ker balasannyer???korang xreti nk hargai pun apa yg aku wt...penat tau aku carik!!! (sabar lini...sabar!!!)

sedih?? off course la sbb korang xbukak ker mata besar2!!! sapa yg wt n tolong?? aku kan?? dah tue, kenapa wt aku cmni...lu pikirlah beb....( nie nabil yg kata, bukan aku) exceli, aku xmarah pun..ckit pun x!! secebis pun TIDAK..

tp, cuma aku KECEWA dgn perangai korang!!! cittt........mgkn korang xperasan, tapi aku yg berkecil hati... dah la, aku punya plan, korang gak yg wt mcm......... so, pikirlah sendiri?? pastu, ko carik aku gak sbb mtk tlg nie, tlg tue...wtlah sdri...lu pandai kan?? pandai sgt amek plan aku.....

selama nie, aku xberkira...tapi ko wt perk yg paling aku xsuka!!

perumpamaan camni " ko ajak org lain utk tumpang umh makcik aku!! weh, aku pun menumpang tau!! aku bukanlah xsuka sgt, tp aku nk privacy dgn hal-hal aku...aku xnk ko ada dekat tmpt tue!! ada paham x???" (nie bukan hal sebenar, peace????)




5 ELITE on "Aku yg Kecil Hati"

cekkeya on November 13, 2009 at 7:35 PM said...

lin, jgn kecik2 hati eh. meh kita makan hati banyak2 kasik besar hati tuh. ahhaha

misz_cadbury on November 14, 2009 at 2:40 AM said...

nape ni lin??huhuhu..sbr lah yer..besa lah..xsume org phm ht kte kn..so,hope ko cpt kebah dr peraan tu okeh.

Ms Linee on November 16, 2009 at 3:19 PM said...

to cekkeya,

btol..btol...meh kt mkn hati ayam dpt tmbh darah dlm badan...klu mkn hati manusia, dpt cinta...hihihihihi...(wah,pepndi jerk words aku)kuikuikui..

to Misz_cadbury,
lumrah hidup..dah lali pun..

Yuyunx Mohamed on November 16, 2009 at 6:28 PM said...

ati kau tisu sangat...maray aku ajar untuk keraskan sket hati tuh..hehehh

Ms Linee on November 17, 2009 at 2:35 PM said...

to yunn,
wah??? aku jerkla hati tisu?? ko plak suka pendam perasaan ttg semua perk smpi 1 masa bru meletup!!wawawawawa....mcm skrgla...hihihi..tp, aku still bfikir, kali nie ko btol2 wt kptsn or just pretend???hahahahaha..........