Thursday, November 19, 2009

Hatiku Berdegup Kencang

Posted by Ms Linee at 2:00 PM
peace be upon U,

hatiku berdegup kencang...Yup!! I am...aku semakin berdebar-debar..wawawawawa...knp entah? aku pun kurang pasti...masanya semakin tiba...jam di dinding menunjukkan waktu yg semakin berlalu meninggalkn diriku ini....

lantas dengan itu, semakin hampirlah aku dengannya...walau aku pasti, inilah permulaan & pembukaan utk "hal" tersebut... sblm2 nie, aku cam bese2 jerk...tp, arini lain...(feeling lebey siottttttttt..) hahahahahaha..

anywy pun, very hope uolls sumer dapat doakan "kejayaan" aku... moga aku petah berkata-kata..petah memberikn jawapan kpd setiap persoalan...petah merungkaikn yg tersurat mahupun tersirat..Amin...

Sesungguhnya, hanya Tuhan yg mengetahui debaran hati ini... Justeru itu, aku mengamalkn membaca doa ini... Insyaallah, aku akn berasa lebih TENANG utk menghadapi segala-galanya...(uolls doakn aku yer...thanks!)
klu uolls sumer pun ada rs mcm aku nie (bdebar2, aku mmg suggest utk baca doa ini....)




"Wish ME Luck, bebeh....."



p/s : nak tau news2 hot yg berlaku ttg arini? sepantas kilat esok aku update...till then, bye....muahahaha...



0 ELITE on "Hatiku Berdegup Kencang"