Tuesday, November 10, 2009

Selamat Pengantin Baru Intan & Awe

Posted by Ms Linee at 2:50 PM

sewaktu pernikahannya....saat bergelar isteri yg sah..



pasangan bahagia...sama cantik sama padan...cepat2 dpt "baby"...hihihi..



semoga bahagia & kekal sehingga ke akhir hayat....amin...



~~new husband & wife.... so sweet~~


sewaktu persandingannya...cantik kn uolls??


peace be upon U,

Actually, aku berbesar hati nk ucapkn 'Selamat Pengantin Baru' kpd my friend..nama dia HAIRANI BINTI MOHAMAD NOR.. uolls ingat lagi x pd n3 aku yg lepas?? yg aku silap pikir ingatkn kwn aku yg 1 kg tue...rupanya nie kwn aku masa dkt sekolah teknik dulu...

By the way, aku ucapkn 'congrats 4 ur wedding...' n aku gak minta maaf byk2 sbb xdpt nk dtg utk majlis kahwin dia pd kali ini..sbbnya, aku 'busy' kerja...lgpn, umh dia agk jauh gak la...dkt Felda Air Tawar, Kota Tinggi nun sana....xpe, nnti aku berusaha utk jumpa dia...nk bg dia hadiah...hihihi..

rezeki dia n jodoh dia...pd Azyan, nielah yg dikatan 'jodoh' ...(ko kan arituh wt n3 ttg jodoh kan??kan???hahahahahha..) mmg terbaik la.......rezeki dia apb dia dpt keja 'goment' as Penolong Pegawai Penyelidik Q27 dkt Lembaga Perkayuan Malaysia...Alhamdulilah..Amin..

Last but not least, jomla aku paparkn sedikit sebanyak gmbr perkahwinan dia....layannnnnnn..



SEKALUNG TAHNIAH UTK PASANGAN PENGANTIN (HAIRANI & SAMSURI)





.: the end:.



2 ELITE on "Selamat Pengantin Baru Intan & Awe"

cekkeya on November 10, 2009 at 4:45 PM said...

hahaha jodoh ye? wokeyhhh.

Ms Linee on November 11, 2009 at 10:04 AM said...

yer lah yan...apo laie??? ko bila pula??xsabar nk tgk ko plak??by the way, diana wt apa skrg nie??bdk kg ko tue???????