Tuesday, November 17, 2009

Not Lazy........

Posted by Ms Linee at 10:00 AM
tugasan-tugasan yg perlu disetelkn & disiapkan...mwtkn aku utk tekun berada di meja sdri..utk mengadap laptop sajoooork!!huahuahua...penat tau!



peace be upon U,


wah....words ko x agak2 btolll....Ya ampun..........hahahahaha....uolls, aku exceli bukan MALAS tau!!cuma aku busy nk "update new n3" jerk...

sbb, mgu nie mmg agak BUSY utk selesaikn kerja-kerja yg ada...biasalah mcmner busy tahap dewa sx pun, aku still lg ziarah blog kwn2...baca artikel2 yg dorg publish kan...n the last, baru tgk blog sendiri...hahahahahaha...

still lg sempat utk ym...(curik masa tau!akibat boring utk siapkn kerja2 yg ada) hahahahaha...Kesimpulannya disini, aku bukan MALAS, cuma kekurangan sedikit masa utk update!! kerje2 perlu disiapkn segera.........

.:the end:.




0 ELITE on "Not Lazy........"