Monday, November 30, 2009

Drama Cinta Balqis

Posted by Ms Linee at 12:58 PM
Balqis n sapa ntah watak dia dlm cter nie..aku xingat...yg pasti, dia dah pun berkahwin dgn Emran / Ezany skrg nie...



nie aku pun xtau..Balqis nie mmg suka menangis pun...hahahahahahaha...



Balqis & Ezany...


Balqis yg asyik bercinta dgn Emran/Ezany.... lgsg tidak memikirkn perasaan cinta Hasn kepadanya...*kesian Hasan...citttt!!


wktu Balqis belum berkahwin nie.....


pelakon utama dia ~ Balqis~




hi uolls,


apa kabar?? cmner dgn Hari Raya Aidiladha uolls sumer??? hikhikhik... mesti best kan?? xper, xper.. nnti kt cter psl tue k?? now, uolls dah tau kan apa yg aku nk bgtau?? ttg drama tv3 setiap petang isnin- jumaat...jam 6.30-7.30 ptg la...


aku boleh tgk cter nie if aku bertolak balik dari opis jam 6...if lebih, mmg xsempatlah nk tgk..if "jammed", xpayah ckpla...mmg compem xsampai kt umah lagi...hahahaha..aku kan suka tgk tv..so, bila balik keja slps mandi wangi2 sumer, benda yg akan aku capai dgn pantas adalah 'remote tv'...*nie atr favorite aku nih selain tgk wayang...

terasa dunia spt aku yg punyerrrrrrrrrrrrr bila dpt tonton tv dgn asyiknyer...trus aku xpikir lg nset2 ku....lantak ko lahhhhh...duduk diam2 k...*aku malas nk layan ko biler En.TV ada didepan mata...hahahahahahahaha....aku baca jerk bila ia bersuara~~~

eh..eh... cntinue baliklah drama balqis nie...exceli, aku xminat sgt pun cter nie...tp, dah xder cter lain, so aku bannnntai jerk lah tgk cter apa2..asalkn aku boleh bsama dgn En.TV..hikhikhik...best..best..best...i LAP u En.TV....muahhhhks..

so, pd sapa2 yg tgk cter nie... tontonlah sehingga ke episod akhir, k??? bye ~~~~




0 ELITE on "Drama Cinta Balqis"