Wednesday, November 25, 2009

Memohon Kpd Yang Maha Esa

Posted by Ms Linee at 9:00 PM
peace be upon U,

Urmmmm...aku xtaula nk start apa nie?? dri td aku pikir....tp, idea still xdtg2 gak...cmnilah k..uolls layannnnnnn jerklah apa yg aku share kt cnie... tiba2 aku kekeringan idea....layannnnnnnnnnnn~~~~~~~~~




Sujud syukur kepadaNYA mwtkn hati & diri ini tlalu kerdil, kecil... diri ini yg terlalu LEMAH..mharapkn petunjuk darimu Ya Tuhan.. mengharapkan pertolongan darimu utk menuju jalan yg lurus & benar... sbg manusia & hambanya, kita perlu bersyukur uolls dgn apa yg dimiliki...tp, kt juga perlu berusaha utk mendapatkn yg TERBAIK.... ~~TRUST ME~~






Melabuhkan cinta yg tulus ikhlas kpd Yg Maha Esa...utk selama-lamanya... Sudah menjadi lumrah dlm kehidupan ini, diciptakan Adam n Hawa utk berkongsi kasih syg...utk menyulam kasih yg suci..utk menambahkn lg bilangan umt Nabi Muhammad S.A.W... Semoga cinta kt b2 diredhai, dirahmati, diberkati.... Harapanku kt b2 dapat menempuh ombak & badai utk terus menemui kasih yg sejati....**wahhhhh, gedik tol ayat aku nie....hahahahahaha...sila jgn "jeles" dgn ayat2 gedik niee...





1 ELITE on "Memohon Kpd Yang Maha Esa"

Sweetie Pie on November 26, 2009 at 11:40 AM said...

klu xde idea,jgn d perah otak 2 nnt jd santan plak...