Tuesday, November 17, 2009

Jangan Perasan!!!

Posted by Ms Linee at 4:20 PM



peace be upon U,

n3 kali nie, xder kena megena dgn uolls sumer...ku tujukan khas utk si "dia"....apa aku nk gelarkn dia nie??? mcm haremmmm n hampeh ponnnnn!!! (uolls tlg bg aku idea nk gelarkn dia apa? mangkuk pun ok kot??hahahahahahha...


utk info uolls semua, aku hasilkn n3 nie bukan sbb aku JELES TAHAP GABAN pd dia, ok??? ckit pun x!!!!!!!!!g @##$%^^ la..........sajer jerk aku nk publishkn ko dlm blog aku yg terindah nie....spya semua org tahu~~~hahahahahahaha...(padan muka ko!!!wt jahat ngn aku!!)

ada aku kisah ker dgn hal ko??? ada ker?? xder kan?? so, pliz...pliz...pliz...dunt disturb me!! aku xkacau pun hidup ko!! kenapa? mengapa? why U must disturb my lifE ??? why it happen?? apa yg pasti, aku memohon pada Illahi agar Tuhan akn tunjukkn di mana kebenarnya n ko insaf di atas perbuatanmu itu...Diriku hanya insan yg lemah, tidak mampu utk menuding jari n menghukum wlu apa jua kesalahan & kesilapan dirimu...

Aku mengerti bahawa, tiada insan yg sempurna di muka bumi ini.....tp, ingatlah bahawa Tuhan akn membalas kembali segala2nya yg telah kau lakukan ats diriku ini....aku mtk maaf klu diri ini pernah melukakan hati ko..........(tp, jaranglah nk tgk aku ada dkt2 ngn ko!!!) sebenarnya, apa ntah yg ko nak dri aku!! aku pun xmengerti!!

k0 jeles sgt pe hal??? ada aku kisah???????? lantak ko la.............. ko pikir ko cantik sgt ker?? aku xkisah pun ttg hal ko!!! xpernah pun nk amik peduli..................yg penting, aku tau ko always amik tau hal aku~~ (aku mmg rasa bangga + glamour sbb ada org lain suka take care hal2 aku...mcm ko!!hahahahaha...rasa mcm artis pun yer gak...kuikuikuikui...)


moral of this story, BERSAING SECARA SIHAT....xbagus klu stkt cantik pada wajah tpi buruk pada hati, sikap n perangai.....full stop!





5 ELITE on "Jangan Perasan!!!"

Yuyunx Mohamed on November 18, 2009 at 3:42 AM said...

relax2...jangan emo sangat, tak baik untuk kesihatan..hahah. kalau nak gaduh bawak aku sekali, lama tak gaduh. ekeke

Ms Linee on November 18, 2009 at 9:02 AM said...

ohhhhhhh, boleh bwk ko!!!!bukan bgaduh pun...xmo buang ms dgn dia!aku just pikir, DIA NIE XDER ILMU!!!!KESIAN KT DIA XCUKUP SIFAT!!hahahaha...

Yuyunx Mohamed on November 18, 2009 at 10:45 AM said...

alah aku nak gaduh...lama dah tak buat pasal dengan orang..hahah

Ms Linee on November 18, 2009 at 10:50 AM said...

OOOOOOOooohh, nk gadoh yer?? ko gaduhla dgn org lain!!!xpun , ko g jumper dia sdn.bhd...hahahahahaha..

Ms Linee on November 18, 2009 at 6:03 PM said...

dear yunnnnnnnn,
ko nie nk gadoh jerk...boleh!!boleh!!sblm gadoh, kt pgil "geng" kt dulu...hahahahaha...biarkn sajer dirinya begitu...akn terima pembalasannyer......nk tau lbih lanjut??ctc me~~lapU bebeh!!