Thursday, October 29, 2009

Rutin Pagi

Posted by Ms Linee at 3:25 PM
selepas bangun pagi, mak aku lantas siapkan aku untuk ke sekolah...TIME KASIH MAK~~~lap U lah..




doluuuu-doluuu mak aku kejutkan nk g sekolah mcm nielah...wlupun terkebil2 nk buka mata n bangun, apa yg penting muka aku tetap "cute"...hahahahahaha...angkat bakul tollll...cissss..




bangun pagi...make me always cheerfull..mcm gmbr nie...kuikuikui..



evening uolls,

jom dengar cerita rutin pagi aku setiap hari..hehehehe..aku rasa sama jerk kot mcm org lain..bermula dgn ini...jeng..jeng..jeng..

setiap pagi bangun pagi..mcm ada lgu aku kt tadika camni..

"bangun pagi..
gosok gigi..
cuci muka..
mandi2.."
...............


dolu2 mak aku selalu nyanyikn lagu tue supaya aku bangun g sekolah..la nie, dah xpayah dah pun,xper..boleh bangun sendiri...hihihihihi...

"Semangat di pagi hari adalah hal paling penting bagi menjalani seluruh kegiatan sepanjang hari. Tapi kadang2 kita bangun tidur dengan rasa malas.. Hal ini kerana tidur yang kurang nyaman ataupun rasa letih yang membelenggu diri....

Keadaan tubuh yang keletihan itu boleh membuatkan mood kita ikut terganggu dan hasilnya, bisa-bisa badan dan keletihan sepanjang hari. Kunci utama bangun dengan segar di pagi hari adalah tidur yang cukup dan nyaman...."

Aku percaya dengan kata-kata ini..mak aku pun selalu nasihatkan diri aku...mak aku kata, bangun pagi "murah rezeki" tau uolls...hehehehehe...betollll...cuba tanyer mak or ibu or mama msg2???

ok..nk tgk rutin aku??

  1. bangun pagi & mandi -6 am
  2. solat subuh -6.30am
  3. bersiap ke opis -7.30am
  4. sampai opis on PC n internet -8.30am
  5. g bfst... -9am
  6. start wt kerja-kerja kt opis..hehehehehe.. -9.30am

~the end~






0 ELITE on "Rutin Pagi"