Tuesday, October 20, 2009

Cuti Hujung Minggu (Jumaat)

Posted by Ms Linee at 3:10 PM
peace be upon U,


ari jumaat (16/10/2009), keja mcm biasa...aku ada appointment jam 7.30 pm dkt New York Skincare dkt Boulevard MidValley..tp, aku terlambat g..so, my appointment pun tlepas..so SAD..tp, nk wt cmner kan??xder rezeki namanyer tue..xperlah, aku xnk pun wt lg..then, aku jalan2 dlm Mid Valley..snap ckit2 jerk gmbr..sbb, aku mmg dah penat..penat thp DEWA!!!xlarat uolls..balik keja, terus g window shopping~~

sampai rumah, terus jerk mas0k tido0..nie betol2 lena sampai jam 3 pg..(ikuti pula kisah jam 3 pg pd n3 akn dtg..aku akn try update as fast as I can...)wlupun, dalam hati aku nie berkobar nk ceritakn apa yg berlaku pd weekend yg lepas, tp sbb aku mmg penat thp dewa, so aku terpaksa berehat 1 hari jap..(hahahahahahahaha)

dah la, aku arini badan penat2 lg..(sengal2 badan la kot??) drive jauh tuh...dri Johor ke KL..nti aku update lg..gmbr pon aku update dlm n3 selepas ini ok...

till then, bye...








0 ELITE on "Cuti Hujung Minggu (Jumaat)"