Wednesday, October 14, 2009

Open House '09

Posted by Ms Linee at 4:00 PM
aku xdpt nk tangkap gmbr WIFE Ali dri dekat...tapi, SUMPAH lawa thp DEWA doh~~~~


nie lah suasana yg rmi org..


ank Putrajaya...wlu ibu sama ayhnyer berasal dri Tawau, Sabahan...hahahahaaha..


juadah pd mlm itu...


lagi-lagi




uolls nmpk x En. Adad??


Kak Ros melayan sapa ntah..



inilah ank K.Saemah yg cukup comeL...hahahaha...dcc dia ada Mama Ilah..



peace be upon U,


sepanjang weekend yg lepas, masa aku cukup padat dgn jemputan kawan-kawan utk menghadiri majlis rumah terbuka...ada yg aku g sorang ...ada yg aku g bersama dengan kawan-kawan...so, aku just nak upload sajer sumer gmbr2 tue...malas dah nak ceritera~~


-the end-


2 ELITE on "Open House '09"

cekkeya on October 15, 2009 at 8:56 AM said...

wah, best ah g open house.

raya nih tak pernah lagi pergi open house.ahhahaha raya pun dah habisssss!!!ahhaha

Ms Linee on October 15, 2009 at 2:50 PM said...

xper, nti boleh datang jerk beraya kt umh aku...hehehehehehehehe...bila-bila masa pun boleyyyy..kihkihkih...