Wednesday, October 28, 2009

Lucky Day

Posted by Ms Linee at 7:00 PM
peace be upon U,

arini aku mmg sentiasa happy...happy go-lucky..chewahhh...hahahahahaha...uolls nak tau x KENAPA??nak kan?kan?kan???hahahahaha...meh, meh cnie aku pun nak bgtau....

Pertama :
sebab pagi nie, aku bawa keta g kerja, pastu terserempak kereta bdk opis aku "Isa Hazril"...dia punyer keta 'myvi' colour biru, plat AFS 838...tpi,sapa nak tau, dia dah cinvert keta dia pada "Passo"...kahkahkah..itulah yg dia gemarkn...

then, aku terjumpa dia dekat Desa Petaling...syok sungguh bila dia "potong" keta aku yg comel nie..aku apa lg??terus kejarlah beb!!tp,dsbbkn banyak keta pg nie..aku dan dia tpisah oleh 2 keta..hehehehe..dilorong kanan sekali...ok??

dia mmg xperasan aku..xkenal no plat keta aku pun...then,aku potonglah dia plak secara senyap...agak2 dah jauh gila, n aku pun dahh masuk kawasan Putrajaya, aku lincah bagi dia msg, "aku dapat potong keta ko...yeyeyeyeyeyeye..yahooooo"...

aku dah agak, mesti dia panas punyer,slps terima msg aku..aku teruskn perjalanan aku dgn laju...masa aku smpi, 5 minit lepas tue...dia pun sampai...aku dah agak,dia pecut tahap dewa punyer selepas dpt msg dari aku....kuikuikuikui...xdpt gak kejar aku...hahahahaha...padan muka!!aku menang!!I'M THE WINNER...bestnyer...best..bestt....(aku yg terus seronnok & berjimba-jimba dari pagi lagi...)

Kedua:
solat zuhur..aku adalah org yg TERAWAL solat zohor arini...habis jerk aku mengucapkan salam ke kanan & kiri, K.Malati dah tunggu aku...uolls tahu x kenapa??citt....teka lah..hahahahaha..sbbnyer, dia terperanjat sbb aku awal..hahahahaha...selalu dia yg awal...kihkihkih...padan muka dia!!!

sbb,td aku penat, then tido jap dkt surau, pastu guling-guling ke kanan n kiri, aku terus jerk pikir, nak solatlah...aku gagahkan badan g ambil wuduk..sbb hujan arini..tahap dewa!!(smpi weolls punyer team netball xdapat main arini..sedihnyer...)sejok giler doh!!!!!!!!!aku terus jerk solat dgn niat yg luhur n khusyuk tawaduk (chewah....hanya Tuhan yg tahu..)

so, aku pun terus berlagak dgn k.malati,aku solat awal...aku berjimba2..melompat2 kegembiraan...bestnyer..bestnyer...bestnyer...yahooo0000ooooooooo...itu sajer utk arinie...(wlupn aku dpt panggilan telefon misteri yg tahu ttg diri aku bagai..aku mcm pelik??siapakah dia?tp, lantak ko lah..aku nie "glamous" kot...sampai ko tau sumer ttg diri aku!!pedulik apa aku....citttttttttt...org nie mmg agk tidak sopan!aku xnk cerita dlm blog nie, nnti "kotor" blog aku...)




~the end~







0 ELITE on "Lucky Day"