Saturday, October 10, 2009

MiNES Shopping Cmplx

Posted by Ms Linee at 1:58 PM
wajah aku pd ari Jumaat - poyo thp DEWA!!??


kepenatan melayan KARENAH nani & c-ro...


napa xceria lagi niE???


nie la kedai nset nani & c-rO pergi..


nie sumer kedai2 yg jual nset yg ada kt Mines


nie lah air yg aku suro nani belikn...hahahahahaha..



nie adlh yg paling best, best, best & best.... i like it so much..



peace be upon U,


smlm, aku g MINES...wt masa nie, dah 2x aku menjejakkn kaki ke cni..sblm nie, aku xpnh g pun..aku ke cnie pun, sbb c-ro (kwn aku ok??) ajak...then, bawak lah si Nani..dlu, ms ke cni sbb dorg nk beli nset..kali nie plak g, sbb nset Nani msuk virus...(weh Nani, klu xpandai pakai nset tue, janganlah beli)...pakai jerk nset yg ko pandai pakai) nie aku ckp dlm hati sdri..hahahahahaha...

janji kt B4, jam 12.00pm...aku n c-ro dah siap2 kuar sblm ms tue..nani, still lg xnmpk bayang!!hampeh tol...bila aku dah siapmasuk keta, start enjin, c-ro pon dah masuk..& aku terus jerk mulakn perbicaraan...(hahahahahaha..)


L: c-ro, nani mn??
C: ntah..aku pun xtahu..tadi sudah ku bilang sama dia..(kwn aku nie gurl Tawau,Sabah ok...)
L: dah tue, nk tgu mn nie??
C: kt tgu depan pintu lif...
L: ko ctc nani cepat...nti kt nk mlepak2 lg..(hahahahaha..)
C: roger!!

slm 5 minit, tgu nani baru tiba...penat tol weolls tgu minah nie...then, g sn..trus g kdi nset yg dia beli dulu...mtk chinese boy tue format sbb masuk virus..dlm ms 1 jam, weolls pon jalan2 & lepak2...Nani nk beli kasut..so dia pun g carik kasut..mmg dptlah apa yg dia nak..so, aku pun ajak g mkn...


aku ajak g Subway, tp Nani & c-ro xpandai mkn sn...so, aku pun take away subway aku...Nani yg belanja..BEST woooooo......tp, Nani & c-ro g mkn nasi dkt food court..hahahahaha..
aku plak "pow" air lg...

slps, 1 jam, balik ke kedai ituew smlm, nk ambil nset Nani, tp still ada virus lg...so, aku ckp,lain x kita dtg lg..sbb jam di tangan sdh menunjukkan jam 2.30 pm..dah kelewatan nie...

terus kami balik dgn aku yg memecut laju...(wktu masuk jam 2.45pm, ok....tp, weolls smpi jam 3pm) hahahahahahaha..

-the end-



0 ELITE on "MiNES Shopping Cmplx"