Tuesday, December 8, 2009

Pakai dan Buang

Posted by Ms Linee at 3:00 PM


Kenapa bah kau berubah...kenapa bah (2x)

Hello...kenapa kau tak jawab telefon
dah berlepuh jari menekan nombor sama
lepas berkali kali ku cuba

Ku sangka kau betul...betul jatuh cinta
bodoh sungguh untuk terus percaya
habis madu sepah dibuang sahaja

Ref:

Cinta ku bukannya jenis pakai buang
biar lah lebih dari sehari
apakah kau sangka ku cinta segera
sakitnya hati dipermain

Cinta ku bukannya jenis pakai buang
tidak mungkin hanya sementara
apakah kau sangka ku cinta segera
bayangkan la apa ku rasa

Kenapa bah kau berubah...kenapa bah (2x)

Baru saja kenal
kau muncul semula
mengatakan kau sudah berubah
pujuk rayu sampaikan runtuh ke lutut
hampir hampir ku mengalah
untuk memberi kita peluang kedua
tapi kini ku lebih arif
untuk percaya janji lelaki..yeaahyeaahh

Ref:

Kenapa bah kau berubah...kenapa bah.. (4x)

Jangan..jangan...jangan permainkan....



*banyak meaning yg tersirat dekat lagu nie utk aku... aku akan wt keputusan yg terbaik utk diri sendiri.. uolls pun sama mcm aku gak kan?? hihihihihihi.. andai kata, aku punya rezeki aku akan teruskan impian & cita-citaku... xkisah lah apa pun yg nak terjadi.. yg penting aku dapat buat! yg penting aku dapat rasai.. aku biarkan saja sesiapa pun yg mahu menilai diluar sana.. aku xlarang.. aku xsuro.. & aku jua xpinta... hanya aku & Allah swt tahu apa yg berlaku..





2 ELITE on "Pakai dan Buang"

chenta sweetie on December 8, 2009 at 3:10 PM said...

PEHAL NI? SORI TBZ BODY PLK.....

Ms Linee on December 8, 2009 at 3:25 PM said...

to chenta sweetie,

its OK...