Friday, December 11, 2009

BERPIJAK pada BUMI yang NYATA

Posted by Ms Linee at 10:30 PM
kasih sayang itu tidak dapat dinilai dengan kata-kata... hargailah apa jua yg ada di depan mata... lumrah kehidupan, apabila manusia mula tersedar apabila "kehilangan" permata yg berhargaaaaaa....




tetap terbang bersamaaaaaaa....



terbang dengan riang... terbang ke mana jua yg diinginkan... BEBAS..




kamuuuu yg terindah buatku...



matamu yg sayuuupppp.......


keindahan dirimuuuuuuuuuu


segar di langit biruuuuuu...


peace be upon U,


hi uolls... selamat petang.. terasa sejukkk sgt petang nie.. napa ntah?? ker aku yg xchat? aku yg kurang chat sbb "terlalu terlalu terlalu fikirkn & setelkn urusan ku itu" ..... aku berharap agar segala-galanya dapat berjalan dgn lancar... amin... amin.. amin..

aku ingin terbang seperti itu.. seperti burung di langit... bebas seperti mereka... ke mana sahaja.. mencari & memahami keindahan alam ciptaan Tuhan Yg Maha Esa...

aku xmahu ada org lain yg ingin menyekat perjalananku ini.. aku xsuka!! aku xpinta kehadiranmereka!! aku juga xsuka org lain "kongkong" my life, my style, my work, my goal ........... biarkanlah aku bebas terbang ke mana jua yg aku mahu... yg aku inginkan... bebas terbang ke langit biru.. terus tinggi & tinggi utk menggapai impian & cita-cita...

andai tiada yg sudi menunggu, aku redha... aku lepaskn tali keemasan yg selama ini aku jaga, aku belai, aku simpan, aku sayang jauh di lubuk hatiku.............. "pergilah dengan keredhaan dariku.. semoga kau terus berbahagia..." bukan tidak mahu mengikuti, tapiiiiii kenyataanyer aku yg xsudi.... sbb..................... ???? * biarlah rahsiaaaa..........

biarkanlah aku terus di sini... terus menggapai impian n cita-citakuuu ini... terus berlari ke depan untuk menuju ke menara gading... terakhir dariku, aku pinta secebis doa untuk diri ini......... Amin...



Doaku agar kau kan selalu bahagia
Agar kau temui insan tulus menyayangimu
Lepaskanlah diriku kerna kerelaanmu
Bukan kerna dendam jua bukan kerna kau terpaksa

Ku tinggalkan memori bersamamu
Ku undur diri bersama harapan

Tidak kesampaian cinta kita
Ku bawa harapan ku pendam rahsia
Ku di kejauhan mendoakan
Agar kau bahagia tiada lagi duka

Daku rela mengundur diri
Ku pasti dikau kan fahami

Tiada penyesalan kasihku korbankan
Andai telah tertulis ku terima ini bukannya ku pinta
Oh pergilah dikau diiringi keikhlasanku,
Cuma pengalaman mengisi kekosongan mimpiku

Ku tinggalkan memori bersamamu
Ku undur diri bersama harapan

Ho... hooh

Tidak kesampaian cinta kita
Ku bawa harapan ku pendam rahsia
Ku di kejauhan mendoakan
Agar kau bahagia tiada lagi duka

Daku rela mengundur diri
Ku pasti dikau kan fahami

Oh...
Hooh...

Harapan







2 ELITE on "BERPIJAK pada BUMI yang NYATA"

Sweetie Pie on December 13, 2009 at 8:54 AM said...

knp ni?n3 byk y bmslh je...

Ms Linee on December 14, 2009 at 9:56 AM said...

xada apa-apa.... mcm bese2 jerk... hadapi dengan senyumannnn..