Friday, December 11, 2009

KL vs SELANGOR

Posted by Ms Linee at 4:17 PM
KLCC (Kuala Lumpur Conventional Centre)



KL Towerrrr



Bangunan Sultan Abdul Samad Dataran Merdeka...




ibu negara Malaysia.....



indahnyerrrr KL di subuh hariii...



peace be upon U,


pagi nie aku g keja cam beseeeeeeeeeeee... tapi nk tau x napa aku rasa cam pelik jerkkkk?? mgkn sbb.......................... xlah, sbb keadaan jalan raya agak lengang... hari nie merupakan Hari Keputeraan Negeri Selangor... so, sumer pekerja-pekerja n.Selangor xbekerja arinie... Hari Wilayah pulak jatuh pada 1 Februari pada setiap tahunnnn...

truly, antara KL vs Selangor... aku akan pilih KL walaupun org ckp Selangor banyak cuti n bla... bla... bla... Aku xheran punnnnnnn dgn sumer tuh... & aku xrasa rugi aku aku jadi org KL.. aku xrasa rugi aku punya opisss dkt KL.. malah, banggaaaaaaaaaaaaaa *hahahahahaha... opiss sebelah "astro" tuhhh..

so, xkesahhhhlah apa yg org kata... aku xamek pedulikkkk... aku mmg suka suka suka dgn KL!!! klu dekat Selangor, mmglah dapat air percuma n bla bla bla... tp, uolls cakaplah mcmner pun klu dah xminat, mmg dgr smbil masuk telinga kanan n keluar telinga kiriiiiiiiii.. kuikuikuikuikui... fullstop!





0 ELITE on "KL vs SELANGOR"