Friday, July 3, 2009

keterUjAan tUk baLik kampUng...

Posted by Ms Linee at 6:05 PM
mak aku selalu pesan "lin, walau apa pun org wat pd kita, kita perlu ada 1 semangat dlm diri sendiri untuk wat yg terbaik!!simpan niat itu sehingga kita berjaya melaksanakannya...org xkn pandang kita if diri sendiri xberjaya....ingat sampai ke akhir hayat apa yg mak pesAN NIe...bersabarlah dalam menghadapi setiap perkara...tentu ada hikmah di sebaliknya...jgn terlalu mengharap pada apa yg bukan menjadi hak milik kita dan perkara yg xpasti..teruskan hidup ini..banyakkn berdoa dengan bersungguh2...Allah itu mengetahui, lin....."


hye there,
niE aku still lg kt opis wat OT..Esok aku nak pulang ke kG!!xlama pUn..sekejap jerk!! so,aku MALAS nak angkat sbrg call n sms dri sesapa pun yg kt opis aku!!lantak korang sdri lah!!aku xnak mencemarkan blog2 aku nie dgn diorg sumer...hehehehehehehe...aku penat sangat nie!!dah masalah aku rasa mcm beban!!berat sgt!penat sgt menghadapinya..lepas 1 per 1..org mmg bley tengok aku happy+gembira!!hakikatnya,hanya diri aku yg terima buruk + baik tuE...xguna aku kongsi ngn sesapa cz xda sapa pun bley selesaikan masalah nie..biarlah aku mengadu pd Yang Maha Esa!!Sesungguhnya,dia lebih mengetahui segala-galanya...aku nak balik kg untuk lepaskan tension..bina kekuatan diri..bina semangat baru (aduhai sedih plak rasanya bila terkenang pengorbanan mak+ayah yg tercinta di kg halaman)..jadilah diri sendiri..be ur self.. do the best among the best 4 ur self n future!!!make ur life to more colourful....built my own identity..built my own personality...make my life change with my new hair style..NUR AZLINEE u can DO IT!!!!U can give me the BEST result as I want!!!just make sure, you consentrate with ur goal n ur aim!!!thats very important right now.........................

3 ELITE on "keterUjAan tUk baLik kampUng..."

3 on July 8, 2009 at 12:53 PM said...

Good last few sentences... very very couragable and WHAT!!! A new hair style????? Aiya, why never show, hehehehe.......

All the best in your work and happy days to come.... if there's a will there's a way!! Keep it up!

Ms Linee on July 13, 2009 at 2:17 PM said...

Dear Trina,
thank U 4 support me..N, my English..tq 4 being my teacher in english!hehehehehehehe...

Anonymous said...

balik kg?