Friday, August 28, 2009

BANJIR di rumah sdri....

Posted by Ms Linee at 3:00 PM







peace be upon U,


kejadian nie berlaku last week!!mcm hampEh tol...aku agak terkezUt sbb sejak aku stay, xpernah lg blaku..maybe, my sis pernah mgalaminyer...ngam2 choi slps tuition class abis, last student adlh 'ELIZA' from SKTD standard 2..hahahahaha..waktu nie, aku sedang enak dibuai mimpi exceli..(tidolah doh..apa lagi???) korang taU gak kan betapa penatnyer slps pulang dari opis lalu drive sesorg menuju ke umh...hahahahaha...(bapok jauh dari Taman Desa -3 minutes to mid valley, ok??- ngn Putrajaya)..


suddenly, akak aku menjerit2...hangin toL cz wat bising jerk!hahahahahaaha...rupenyer, ada 1 saluran air kt dapur umah ktorg bocor...ini disebabkan, org atas umh tue(yg mcm org
KG+SENGAL) g cuci dapur dia dgn enaknyer...(amboi2 ko....) tanpa berlengah lg, aku terus bangun dan ikut honey g jumpa owner kat atas tue..xplain kat dia apa yg jadik kt umh weolls...so, dia bgtau ktorg, spya tell my owner.. thats all...tapi, ktaorg yg sengsara, baru nak masuk tido awal, tapi kena kemas dapur2 plak.. jom layan gmbr yg aku upload..tpi, sumer gmbr nie, air2 yg melimpah2 tue, dah xder..brg2 jerk bsepah2 tahap dewa...sume yg terkena percikan air tue, weolls buang kt tong sampah!!

0 ELITE on "BANJIR di rumah sdri...."