Wednesday, June 17, 2009

Travelling 2 East Malaysia

Posted by Ms Linee at 1:33 PM
nie lah full view 4 cuppies tue..i think sumer org suka nie..yg sedih nyer, kitaorg b2 dpt mkn 2 biji jerk..so, another day, kitaorg akn order lg tok kepuasan diri mkn cuppies nie sepuasnyer...

view dari dekat...cantik kan?theme cuppies nie KASEH+SAYANG...LOVE2 nie yg aku paling suka!

cupcakes yg aku order tok my beloved..tok birthday dier..hope, dia happy selalu..

lini hadiahkn cuppies nie special 4 baby k.linda & mawi...muhammad wafiq nur amin..


hi..welcome back..kemalasan yg melanda diri aku mwatkn aku hny mampu tatap shja blog ini tnpa mlakukn sbrg "update"...hal ini disebabkn diriku ini yg sgt2 penat+tired(sama jek meaning tuh...hehehehe), sbb bru pulang dri Pantai Timur pd Isnin 15.6.2009... Ke mana g nie??huhuhuhuhu...jom ikuti pengembaraan yg aku lakukan di sana...kihkihkih..
aku ke sana start dri balik keja pd jumaat lps 12.6.2009...penat wey sbnrnya..balik keja aku terus fly ke terengganu..mcm nk pengsan pun ader..penat gler..tp, ku gagahkn jua semangat ini..
hehehehehe..

tuk hari keesokannya,pd sabtu 13.6.2009, pepg lg aku dok sibok dah bangun pepg tok g carik k.jue..seorg yg bley dikategorikan pakar dlm bidang cup cakes nie..(if korag nk tengok sumer koleksi k.jue, sila layari link k.jue nie...www.sugar4sugar.blogspot.com

dlm pjalanan aku ke kuantan, tb2 my beloved nie, bley plak tak tahu jalan ke cosmopoint tuh (ntah apa kena ngn dia waktu tuh)..nie sbb, aku diminta k.jue tok pick my cc di cosmopoint kuantan..tp, ambil ngn k.nor (k.jue friends) sbb k.jue xda waktu nie..dia sdg berada di KL..huhuhuhu..(actually,feel so sad cz xdpt jumper k.jue..aku just nk face 2 face ngn dia,that's all)

so, dlm pjalanan tue lg aku dah mmg teruja gler tok ambil cc yg aku order selama nie..cz, aku penat mencari idea nk wat apa tok party 4 my beloved..hehehehehehe..bley tahan lah dgn party yg aku wat tue..sumer yg terlibat secara langsung @ tidak langsung, aku ucapkan jutaan terima kasih byk2...tp,masih ada lagi yg berkecil hati pd aku n my beloved, cz tidak menjemput diorg tok mhadiri party ini..Actually, party yg aku dok plan selama nie, hnya tuk diriku,my beloved n ahli keluarga dia shja..xda pun org lain!!tp, ntah idea sapa ntah mjemput sanak saudaranya, jd aku pun layannnnnnnnnn shja..but, aku tetap panjatkn kesyukuran kpd Allah Taala, kerana majlis ini berjalan dengan lancar..Bak kata org tua, sedikit @ banyak tue xpenting..tp,keikhlasan kita memberinya..terima kasih kpd yg menghargai dengan apa yg aku lakukan sumer ini..terutama sx, family!! (mak cik, pak cik, k.linda, mawi aka kojeng, mira, sarah, baby amin)..

ok...aku dah dapat cc tue..dgn perasaan gembiranya, aku ambil dari tgn k.nor tue...waktu tue, aku g kuantan pki kereta kojeng...best wooooo...syiok gLer..time kasih kojeng sbb mberi pinjam pd aku...klu x, xsampailah aku ke kuantan tue..hehehehehehehe..

after aku dah ambil cc tue, aku g mega kt kuantan..tmpt yg xpnh aku jejaki..1st time tuh..aku g sana sbb nk g tgk n cari hadiah tok baby k.linda (nama dia muhammad wafiq nur amin)..so, aku pun g lah masuk butik "Anakku"...tp, aku terus katakn pd my beloved, i dont want buy this brand..dia ask, Y??saja jerk nk bg brand lain, cz mama n papa dia mmg dah pakai brand tuh..so, aku ajak dia g masuk kt Parkson..n aku jumpa brand KIKO..so, aku terus wat keputusan tok pilih brand tuh..yg kelakarnyer waktu tuh, mula2 dah angkat hamper yg kitaorg nak..tp, at last but not least..dia xnak plak...dia kata xbesh!!dia nak yg ada beg!so, terus cancell bill ngn cashier tuh..pilih yg ada beg, n i agreed with him..hehehehehe..terus wat pembayaran n terus balik ke rumah..sbb, aku dah letih.cm, dlm pjalanan pulang, still singgah cuci mata di Telok Chempedak aka TC..

Tiba di rumah pd jam 5.00 ptg..terkejutnya aku pd ketika itu, ramainyer org..saudara-mara dia..mcm ada majlis kesyukuran lah plak..pening kpla aku diwatnya..tp, aku tetap cool..just wat apa yg patot shja..lantaklah apa org lain nk kata..aku xmakan duit org pun..aku tetap ada duit sdri..cz, aku sdri bekerja..hehehehehehe..

so, malam tue lah majlis yg aku nanti2kan..sumernya berjalan dgn lancar..alhamdulilah..

selain dari cc yg aku order tok my beloved, aku turut order cc tok baby amin...anak k.linda..hehehehe...tahniah pd k.linda & kojeng kerana telah mendapat baby baru dlm hidup kalian b2...

p/s: aku akn upload gmbr ASAP..hehehehehehe..tp,pd aku xbyk lah..tue yg wat aku sedih gler..most of my photo wif my beloved..

0 ELITE on "Travelling 2 East Malaysia"